fbpx

VEKA își consolidează poziția pe piața din România în 2014

În anul 2014, VEKA România a înregistrat un trend pozitiv al vânzărilor, consolidându-și astfel poziția pe piața locală. Activitatea companiei a rămas constantă, iar cifrele de vânzări VEKA în România au cunoscut o ușoară creștere față de nivelul anului 2013, deşi tendinţa generală a pieţei locale de tâmplărie termoizolantă a fost una de scădere, cu un regres de aproximativ 5%.

VEKA este în România singurul furnizor de sisteme de profiluri extrudate exclusiv în clasa A de calitate conform normativului european EN 12608. În pofida tendinţelor actuale de achiziţie a preţului mai mic în detrimentul calităţii, VEKA a rămas consecventă în a produce exclusiv soluţii de calitate superioară, aspect ce a contribuit semnificativ la rezultatele pozitive înregistrate de companie în anul 2014.

Exporturile de tâmplărie VEKA au crescut cu 30% în 2014

Beneficiind de recunoaşterea internaţională a brandului VEKA, producătorii parteneri din România au pătruns pe majoritatea pieţelor europene într-un moment în care exporturile se diferenţiază drept principală sursă de creştere în România. Oportunitatea majoră adusă de ultimele 12 luni este creşterea volumului de exporturi al partenerilor VEKA pe pieţele tradiționale (Italia, Germania, Austria, Elveţia, Belgia, Franţa, Canada şi SUA) şi non-tradiţionale precum zona nord-americană şi Orientul Mijlociu. Astfel, exporturile de tâmplărie PVC realizate din profiluri VEKA, facilitate de companiile partenere din România, au cunoscut cea mai mare creștere din ultimii ani, de aproximativ 30%. Practic, în 2014, creşterea exporturilor de tâmplărie a contrabalansat scăderea abruptă a cererilor locale.

„Cea mai mare provocare a anului 2014 a rămas lipsa investiţiilor, fie că vorbim despre proiecte noi sau despre reabilitări. Pe o piaţă aflată într-un uşor declin şi încă dominată de modelul de achiziţie a celui mai mic preţ, VEKA a reuşit în România să depăşească nivelul anului 2013 şi să-şi consolideze volumul vânzărilor locale. Toate aceste rezultate ne dovedesc, o dată în plus, faptul că modelul de business VEKA este unul de succes şi ne determină să rămânem în continuare la fel de încrezători în parcursul grupului VEKA în România.”, spune Gabriel Nicolaescu, Deputy General Manager VEKA România.

La fel ca întotdeauna, VEKA va continua să inoveze şi în 2015, pentru a întâmpina viitoarele reglementări europene de izolare termică, în condiţii de eficienţă în producţie, dar şi cele mai exigente cerinţe stilistice sau arhitecturale.

www.veka.ro / www.fereastraveka.ro 

Tag-uri:
Coșul de cumpărături0
Nu exista produse în coș
Continuă cumpărăturile
0