fbpx

A fost aleasa cea mai spectaculoasa lucrare la PUMA Social Design Competition

Dupa 3 saptamani de creatie pentru skate park-ul Fabrica, a fost ales cel mai meticulos design: cel realizat de echipa formata din Madalina Bejan-Ojiga si Ioana Zaus, care au creat lucrarea Skate Jump Zone (Puma’s spirit makes me do it).

Conceptul propus imbina intr-un mod creativ spiritul PUMA: atitudine, sport, moda, imagine, adaptat la dinamica skateboarding-ului intr-un spatiu imaginat ca fiind ideal: “Skate Jump Zone”.

Materialul de baza al acestui design este alucobondul care imita textura metalului imbracand doi din cei patru pereti ai incaperii. Sistemul de iluminare presupune accesorizarea cu placi de skateboard (skate light) iar unul dintre pereti ar avea o „skate masuratoare” a sariturilor („most spectacular jumps”).

A fost aleasa cea mai spectaculoasa lucrare la PUMA Social Design Competition

Creativii au trimis propuneri de simulari aplicate pe peretii, pe tavanul, pe podeaua sau pe pistele skate park-ului din Fabrica. Se putea schimba culoarea, textura sau adauga decoratiuni inedite care scot in evidenta forma si designul elementelor, atat timp cat nu au modificat forma geometrica a interiorului.

A fost aleasa cea mai spectaculoasa lucrare la PUMA Social Design Competition

Detaliile lucrarii arata astfel:

A fost aleasa cea mai spectaculoasa lucrare la PUMA Social Design Competition

A fost aleasa cea mai spectaculoasa lucrare la PUMA Social Design Competition

A fost aleasa cea mai spectaculoasa lucrare la PUMA Social Design Competition

Toti cei inspirati de stilul PUMA si-au inscris lucrarea folosind template-ul de competitie, care includea simularea 2D a peretilor, alaturi de elemente ale designului PUMA, toate disponibile in kitul de participare disponibil pe site.

Jurizarea a fost facuta de catre reprezentantii PUMA Romania: Adina Militaru – Marketing Director PUMA Romania & Bulgaria, Dan Crisan – Marketing Manager PUMA Romania si Iulian Pene – Sales Manager PUMA Romania. Cea mai buna lucrare este premiata cu 1.000 de euro, iar cele mai bune 10 propuneri de pe locurile urmatoare vor fi premiate cu produse PUMA.

Partenerii media ai competitiei sunt IQads, Feeder, Igloo si Zeppelin Magazine.

Despre PUMA Social

PUMA Social este o platforma PUMA, creata in semn de recunostinta si celebrare a sportivilor neconventionali.

PUMA Social sarbatoreste atletii „after-hours”, jucatorii de ping-pong, darts, bowling, etc. Scopul acestei platforme este de a crea o noua categorie de atleti, una cu care se poate identifica majoritatea oamenilor.

Coșul de cumpărături0
Nu exista produse în coș
Continuă cumpărăturile
0