fbpx

ADC*RO Awards 2012: Cele mai creative campanii din Romania

Prima ediţie a ADC*RO Awards, festivalul românesc care premiază cele mai creative campanii autohtone şi-a desemnat recent câştigătorii. Gala a avut loc pe 5 decembrie, la Institutul Francez.

ADC*RO Awards 2012: Cele mai creative campanii din Romania

În cadrul galei au fost acordate 41 de premii, castigate de 14 agenţii: 23 Communication Ideas, Cohn&Jansen JWT, GMP Advertising, GMP PR, Grey-G2 Romania, Lowe & Partners Romania, Mercury 360 Communications, Next Advertising, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis Bucharest, The Practice, Three si Webstyler.

ADC*RO Awards 2012: Cele mai creative campanii din Romania

Cele mai premiate campanii ale serii au fost Your last Journey, realizată de Publicis Bucharest pentru Poliţia Capitalei, care a câştigat patru trofee, dintre care un trofeu de aur la categoria PR si un trofeu de bronz la categoria Integrated Campaigns şi campania How do they look at advertising?, realizată de Next Advertising pentru Zilele BIZ, care a fost premiată tot cu patru trofee, dintre care şi cel de argint la categoria TV pentru spot- ul „You are not on target.”

ADC*RO Awards 2012: Cele mai creative campanii din Romania

La categoria TV, bronzul a fost castigat de GMP Advertising, pentru spot-ul Crazy for sport – Tennis, pentru Dolce Sport, trofeul de argint a mers la Next Advertising pentru Zilele BIZ, iar trofeul de aur a fost castigat de 23 Communication Ideas, pentru The Delay-UniCredit Tiriac Bank.

La categoria Print, trofeul de bronz a fost castigat de agentia Three, pentru Vespa Map, iar argintul a fost revendicat de Publicis Bucharest pentru Beggars- Politia Capitalei si de Lowe & Partners Romania, care a castigat cu CRR – Double Cross, pentru Crucea Rosie Romana.

La categoria OOH s-au oferit in total trei trofee, iar bronzul in categorie a fost castigat de Cohn&Jansen JWT, pentru Nissan All Mode 4X4. Trofeele de argint si aur nu s-au acordat.

La Online, Webstyler a castigat un trofeu de argint pentru campania See beyond limits pentru Dolce Sport. In categorie s-au oferit si doua trofee de aur, ambele castigate de Propaganda, unul pentru Tommy Lee Jones vs. Copy, pentru My Name is Brand si unul pentru Insane! How rockers paint in Regie with their hair!, pentru Duraziv.

Art Directors Club Romania (ADC*RO) s-a infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate, punand in legatura profesionistii din industria de comunicare vizuala din Romania.

Misiunea Asociatiei Art Directors Club Romania este de a imbunatati standardele de calitate si integritate in domeniul comunicarii vizuale si de a promova la nivelul industriei si al opiniei publice importanta acestor standarde

Coșul de cumpărături
Nu exista produse în coș
Continuă cumpărăturile
0