fbpx


White November igloo

AdPrint Festival 2012 anunţă caştigătorii competiţiilor ADVERTISING Angels şi DESIGN Angels

Bucureşti, 14 iunie 2012 – AdPrint Festival 2012 şi-a desemnat câştigatorii în cadrul unei petreceri ce a avut loc pe 13 iunie în Energiea, partenerul festivalului, care a lansat cu această ocazie o campanie de revitalizare a printului la nivel european.

Contextul neprielnic pentru print ca mediu şi pentru publicitatea în print a provocat Energiea şi AdPrint să lanseze o campanie în care să revitalizeze industria şi să păstreze printul în viaţă.

Energiea provoacă agentiile de publicitate din Europa să ducă industria de print mai departe şi să creeze fiecare câte o lucrare prin care să promoveze importanţa printului ca mediu cu istorie, valoare şi nobleţe.

Ce îşi propun AdPrint şi Energiea: să obţină suportul publisherilor din România şi la nivel european şi al partenerilor media ai festivalului, care să ofere spaţii pentru printarea mesajelor generate de campanie.

Trofeele AdPrint 2012 pentru competiţiile de ADVERTISING şi DESIGN au mers la: 1861united, AIDA Pioneer, Bcube, Bold Ogilvy & Mather Grecia, Branding Studio „StudioIN”, Cocoon Bucharest, Communication Agency, Demmer, Merlicek & Bergmann Austria, Friends Advertising, Graffiti BBDO Bucharest, HBO Romania, JANDL Bratislava, Jung von Matt / Limmat, JWT Rome, JWT/ FABRIKANT, Leo Burnett Milan, Mccann-Erickson Milan, Media DoR, Mercury360, Noper, Piko, Publicis Conseil – Paris, Saatchi & Saatchi Praga, SCHNEIDERS Kommunikation fur Lebensart, Stichting Tamago, Tempo Advertising Romania, Zeppelin Magazine.

În competiţia ADVERTISING ANGELS au fost oferite 23 de trofee, în cadrul celor 5 categorii (Print, OOH, Poster, Print&OOH Crafts, Print &OOH Individuals). În cazul DESIGN ANGELS, au fost oferite 14 trofee pentru câştigătorii competiţiilor de GRAPHIC DESIGN şi DESIGN CRAFTS.

Agenţiile şi artiştii români au câştigat 11 trofee, dintre care 6 în competiţia Advertising Angels şi 5 în competiţia Design Angels. Agenţiile şi artiştii români premiaţi au fost: Cocoon Bucharest, Decat o Revista, Friends Advertising, Graffiti BBDO Bucharest, HBO Romania, Mercury 360, Noper, Tempo Advertising si Zeppelin magazine.

Juriile celor doua competiţii au fost conduse de Al Moseley – Creative Director 180 Amsterdam şi de Pum Lefebure – Creative Director si Fondator Design Army Washington DC.

“Iubesc printul pentru că nu ne îngrădeşte în niciun fel. Deşi printul încă surprinde ca mediu, tehnologia nu mai este ceva nou. Revoluţia nu este mediul, ci faptul că arta publicităţii a reuşit să utilizeze calităţile acestui mediu cu rezultate excelente – acum, ca şi în trecut.” Declara Al Moseley – Preşedintele Juriului AdPrint ADVERTISING ANGELS.

În competiţia AdPrint 2012 au fost înscrişi 59 de agenţii şi freelanceri din 20 de ţări şi au fost jurizate 575 de lucrări de Print, OOH si Design.

Lucrările câştigătoare vor fi incluse într-o expoziţie găzduită de MNAR, în perioada 1-30 iulie 2012 şi în următorul numar Lurzer’s Archive.

AdPrint Festival 2012 anunţă caştigătorii competiţiilor ADVERTISING Angels şi DESIGN Angels

AdPrint Festival este singurul festival European care premiază exclusiv lucrari de Print, Out of Home, Graphic Design. Partenerii strategici ai festivalului sunt: Lürzer’s Archive, Art Directors Club of Europe (ADC*E), Carioca si EACA (European Association of Communication Agencies).

Energiea este un stabiliment de informare şi experiment urban. Situat pe Str Brezoianu nr 4, Energiea păstrează viu, atât prin design căt şi prin funcţionalitate, spiritul renumitei tipografii a anilor 1920 ce purta acelaşi nume şi ocupă acelaşi spaţiu.

The Institute este fondator al AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine si Noaptea Agentiilor, organizator al Effie Awards Romania, Scoala ADC*Ro si „10 ani de creativitate românească”.

Grolsch este un brand premium de origine olandeză. Cu un istoric ce prezintă 400 de ani experienţă, Grolsch foloseşte şi astăzi reţeta şi secretele primite moştenire. Brandul se adresează tinerilor nonconformişti, atraşi de arta contemporană şi activităţile experimentale. Sloganul sub care activează Grolsch este “Proud sponsor of the Experimentalists”.

Tag-uri:
Coșul de cumpărături
Nu exista produse în coș
Continuă cumpărăturile
0