fbpx

Câştigătorii ADC*RO Awards 2013

În cadrul galei ADC*RO s-au acordat în total 43 de premii, care au fost câştigate de către 20 agenţii: 2ActivePR, 23 Communication Ideas, BORŢUN•OLTEANU, Draftfcb România, Friends Advertising, Geometry Global, GMP Advertising & Webstyler, GolinHarris, Mindshare Media, Next Advertising, Papaya Advertising, People Public Relationships Agency & Gavrilă&Asociaţii, Propaganda & V8, Publicis România, Rogalski Damaschin Public Relations, Rusu+Borţun Brand Growers şi SENIORHYPER.

Cele mai premiate campanii ale serii au fost: “Why Don’t You Come Over?”, GMP Advertising pentru Gândul.info, care a câştigat 6 premii, printre care trofeul de argint la Categoria Online, trofeul de aur la PR şi trofeul de argint la Integrated Campaigns, campania “Mini Wreck”, semnată de Geometry Global pentru Opel, care a câştigat 4 premii, printre care şi trofeul de argint la OOH şi trofeul de aur la Direct Communication şi campania “Dogs”, realizată de Next Advertising pentru Romanian Traffic Police, campanie care a câştigat tot patru premii, inclusiv trofeul de bronz la categoria TV şi trofeul de argint la categoria PR.

Tot în cadrul galei au fost acordate şi două premii speciale: premiul Best Copywriter a fost câştigat de Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising, pentru campania “Why don’t you come over?”, iar premiul Art Director of the Year a fost câştigat de Raluca Băraru, Art Director Publicis, pentru lucrarea „Dog”, realizată pentru Nutrivet.

Premiul special Tânărul creativ al anului a fost câştigat de echipa Daniel Dobrin, Copywriter McCann Erickson şi de Alex Beltechi, Art Director Three.

La categoria TV, trofeul de bronz a fost câştigat de Next Advertising, pentru spotul “Dogs”, realizat pentru Romanian Traffic Police şi au fost oferite şi două trofee de argint. Acestea au fost câştigate de către 23 Communication Ideas, pentru Ciuc Basculanta „Tip Lorry” şi de Propaganda, pentru “Hold Up”, pentru Selgros.

La categoria Radio a fost acordat un singur trofeu de argint, lucrării “Broccoli”, semnată de Publicis România, făcută pentru Carrefour.

La categoria Print, s-au oferit două trofee de bronz, pentru lucrarea “The Chicken Skin Cheesecake”, GMP Advertising pentru Arctic TET Refrigerator şi pentru lucrarea “Dog”,

Publicis România pentru Nutrivet Wild Salmon Oil. Trofeele de arigint şi de aur nu s-au oferit la această categorie.

La categoria OOH, trofeul de bronz a fost câştigat de Friends Advertising, cu “The Silva Laugh Dispenser” pentru Silva, iar trofeul de argint a fost câştigat de Geometry Global, cu “Mini Wreck” pentru Opel.

La Online, trofeul de argint a fost câştigat de campania “Why Don’t You Come Over?”, GMP Advertising pentru Gândul.info. Trofeele de bronz şi de aur nu s-au acordat.

La categoria PR, marele premiu a fost revendicat tot de campania “Why Don’t You Come Over?”, iar trofeul de argint a fost câştigat de campania “Dogs” semnată de Next Advertising pentru Romanian Traffic Police.

La categoria Direct Communication s-au oferit două trofee de bronz, pentru “Be your own milkman!”, realizată de SENIORHYPER pentru Napolact şi pentru “Football is in the heart”, realizată de Draftfcb România pentru UniCredit Ţiriac Bank and MasterCard.

În categoria Media a fost premiată o singură campanie: DERO Disruption pentru Dero, semnată de Mindshare Media. Aceasta a obţinut şi trofeul de argint în categorie.

În categoria Integrated Campaigns câştigătoare a fost tot campania „Why Don’t You Come Over?”, premiată cu trofeul de argint.

Lucrările înscrise în competiţie au fost evaluate de către un juriu format din specialişti ai industriilor reprezentate în concurs şi prezidat de Marco Cremona, Executive Creative Director, Y&R Moscova

În primul rând, aş vrea să mulţumesc ADC România pentru invitaţia de a conduce juriul de anul acesta, a fost o reală onoare şi bucurie să mă aflu aici, am cunoscut mulţi creativi talentaţi şi am văzut câteva lucrări foarte, foarte bune. Mai mult, cred că am înţeles secretul creativităţii româneşti: pasiunea. M-am găsit în centrul unor dezbateri pasionate, dar constructive şi am văzut multă energie în aceasta industrie, a declarat Marco Cremona, preşedintele juriului ADC*RO Awards 2013.

Mai multe informaţii despre câştigătorii acestei ediţii găsiţi pe www.adcromania.ro

„Suntem ingrijoraţi de nivelul creativ scăzut al advertisingului românesc, reflectat de numărul mic de lucrări înscrise şi de calitatea majorităţii lucrărilor participante la festivalul ADC Awards România. Suntem îngrijoraţi şi n-ar trebui să fim singurii. Campaniile de comunicare mediocre sunt mai puţin eficiente. E demonstrat. Tot ele sunt cele care omoară entuziasmul oamenilor din agenţii, creativilor, iar fără entuziasm nu pot ieşi lucruri diferite, inovatoare. ADC România îndeamnă la reflecţie şi la dialog cu celelalte structuri ale industriei, pentru a încerca să schimbăm ceva”, a declarat Ema Priscă, Preşedinte ADC România.

Art Directors Club România (ADC*RO) s-a înfiinţat în 2008 şi reprezintă o asociaţie non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova şi de a recunoaşte excelenţa în creativitate, punând în legătură profesioniştii din industria de comunicare vizuală din România.

Misiunea Asociaţiei Art Directors Club România este de a îmbunătăţi standardele de calitate şi integritate în domeniul comunicării vizuale şi de a promova la nivelul industriei şi al opiniei publice importanţa acestor standarde.

Tag-uri:
Coșul de cumpărături0
Nu exista produse în coș
Continuă cumpărăturile
0