fbpx

“Cook your way to life”, mesajul Teka ce a emoţionat milioane de oameni din întreaga lume

Producătorul de electrocasnice încorporabile TEKA şi-a lansat la nivel mondial nouă campanie publicitară “Cook your way to life”, având în centru clipul cu un mesaj emoţionant, devenit în scurt timp viral.

Compania cu o tradiţie de aproape 100 de ani la nivel internaţional şi prezentă pe piaţa din România din 2007, îşi consolidează prin această campanie poziţia, plasându-se cât mai aproape de consumator şi inspirându-i momente unice în bucătărie, prin produsele sale inovative, cu un design original.

“Această campanie ne aduce cu un pas mai aproape de consumatorii noştri şi de nevoile acestora. Ştim cu toţii că bucătăria este mult mai mult decât locul unde pregătim mâncarea, este spaţiul în care petrecem momente de neuitat alături de cei dragi nouă. Dorinţa noastră este ca prin fiecare produs Teka să transformăm caracteristicile funcţionale ale aparatelor electrocasnice în soluţii centrate pe om, oferindu-i momente cu adevărat speciale în bucătărie şi creându-i amintiri unice. “ (Valeriu Vasiliu, Director General TEKA ROMÂNIA)

“Cook your way to life” are în centru o poveste emoţionantă care ne arată cum bucătăria poate trezi emoţii cu adevărat extraordinare. Este povestea unui tânăr şi a eforturilor acestuia de a se conecta cu tatăl său, afectat de tulburări de memorie. După mai multe tentative eşuate, într-o ultimă încercare, fiul îi pregăteşte tatălui său o masă după o rețetă găsită în caietul mamei, sperând să regăsească acea legătură pierdută cu tatăl său.

Finalul ne arată cum bucătăria evocă amintiri, trezeşte la viaţa simţurile oamenilor, legând evenimentele prezente cu cele din trecut. Aceasta este şi mesajul pe care Teka îl transmite, arătând modul în care bucătăria și toate momentele petrecute în ea generează o legătură emoțională între oameni și cum aparatele Teka pot înlesni trăirea acestor emoții. Bucătăria poate astfel genera experiențe uimitoare, care rămân în amintirile noastre pe tot parcursul vieții.

Spotul a fost realizat de regizorul argentinian Marina Seresesky, nominalizată anul trecut la premiile Goya. Niciun detaliu nu a fost neglijat, coloana sonoră „Bird of Sorrow” aparţinând compozitorului irlandez Glen Hansard, câștigător al unui premiu Oscar. Toate acestea reprezintă ingredientele unei reţete de succes, care a emoţionat milioane de oameni din întreaga lume.

Coșul de cumpărături
Nu exista produse în coș
Continuă cumpărăturile
0