Hisense, cel mai cunoscut brand din China, prezent pe piața de climatizare din România

Hisense Poloniator_modlin_0036

 

De 50 de ani, Hisense inovează în tehnologia Smart TV, în domeniul electrocasnicelor și al dispozitivelor de comunicații mobile. Din anul 2002, Hisense formează un joint venture împreună cu grupul japonez Hitachi, construind în 2003 la Quigdao prima fabrică pentru aparate de aer condiționat dedicată sistemelor VRF. Astfel, în toamna anului 2003 sunt fabricate primele aparate de aer condiționat. Liniile de producție, dar și specialiștii sunt certificați la standardele producătorului nipon. Iar acum, cu o activitate de nouă ani pe piață, MIT Clima aduce brandul de climatizare Hisense și în România și devine reprezentantul unic al produselor de climatizare pe piața locală.

Istoria brandului Hisense

Compania a început activitatea în urmă cu 50 de ani, odată cu producția primelor aparate de radio, iar 10 ani mai târziu începe producția televizoarelor. În 1997, compania este listată la Bursa din Shanghai și tot în acestă perioadă începe o dezvoltare fără precedent.

Hisense formează un joint venture în 2002, împreună cu grupul japonez Hitachi, construind în 2003 la Quigdao prima fabrică pentru aparate de aer condiționat dedicată sistemelor VRF. Astfel, în toamna anului 2003 sunt fabricate primele aparate de aer condiționat. Liniile de producție, dar și specialiștii sunt certificați la standardele producătorului nipon.

În 2015, Hisense cumpără o fabrică a companiei Sharp împreună cu dreptul de a folosi acestă marcă în America de Nord și de Sud.

În 2017, compania chineză cumpără divizia de televizoare de la Toshiba. În 2018, Comisia Europeană aprobă achiziţionarea grupului Gorenje.

Grupul Hisense a înregistrat în 2017 o cifră de afaceri de 15 miliarde dolari, iar în prezent deține 16 fabrici în mai multe țări și 12 centre de cercetare – dezvoltare. Produsele sale sunt vândute în peste 130 de țări. Compania chineză are peste 75.000 de angajați în toată lumea, iar 5% din veniturile anuale sunt direcționate către centrele de cercetare – dezvoltare și de asemenea. Compania deține în prezent trei fabrici și două centre de cercetare-dezvoltare în China, toate dedicate climatizării, și a dezvoltat un parteneriat strategic în domeniul cercetării cu MIT Media Lab (Institutul de Tehnologie din Massachusetts).

Hisense, adus în România de MIT Clima

Cu o activitate de nouă ani pe piață, MIT Clima aduce în aprilie 2019 brandul de climatizare Hisense și în România, devenind astfel reprezentantul unic al produselor de climatizare pe piața locală. MIT Clima are unul dintre cele mai complete stocuri de produse și cea mai eficentă livrare din România, prin intermediul partenerilor care acoperă toată țara. De asemenea, oferă o garanție extinsă de până la 5 ani pentru toate produsele, în condițiile montării cu partenerii săi.

MIT Clima organizează periodic cursuri tehnice, comerciale și de service pentru partenerii din toată țara. De asemenea, există biblioteci BIM pentru produsele Hisense din portofoliu, iar inginerii MIT Clima acordă suport tehnic pentru întocmirea specificațiilor pe soluțiile Hisense și software de selecție.

Pentru piața din România, MIT Clima pune la dispoziția clienților o gamă completă de echipamente de climatizare cu detentă directă: gama rezidențială, comercială și industrială. Aparatele din gama rezidențială (RAC), cât și cele destinate proiectelor comerciale (PAC) sau industriale (VRF), folosesc agentul frigorific R32 care, datorită potențialului de încălzire globală redus (GWP), protejează mediul înconjurător. De asemenea, funcționează cu un consum redus de energie și au filtre 4 în 1 ce îndepărtează murdăria din aer, praful, polenul, pneumobacilul și mirosurile neplăcute, dar și un nivel de zgomot redus.

Linia comercială (PAC) are unități exterioare ce pot fi conectate la orice tip de unitate interioară (casete, duct, consule pentru tavan sau podea). Hi-Smart Inverter este un algoritm adaptativ care controlează modularea compresorului pentru a prelungi ciclul de viață și a îmbunătăți performanțele. Pornind de la istoricul datelor, sistemul adaptează condițiile pentru activarea dezghețării, pentru a asigura conforul maxim și în modul de încălzire, aparatele fiind eficiente pentru încălzirea până la – 15   grade C.

Anul trecut, Hisense Commercial A/C a devenit cel de-al doilea cel mai vândut brand VRF pe piața chineză, cifra de afaceri a diviziei de climatizare atingând 2 miliarde de dolari. De altfel, în România, cele mai mari proiecte în primele șase luni ale acestui an au venit din zona comercială și industrială. Hisense VRF include serii de răcire și încălzire, serii dedicate răcire, serii de recuperare a căldurii, pompe de căldură, serii multifuncționale și serii ambientale. Gama VRF este recomandată pentru cădiri de birouri, centre comerciale, clădiri de utilitate publică, spitale, hoteluri, unități de învățământ.

Gama rezidențială (RAC) are două linii – monosplit și multispit. Gamele de top au filtre 4 în 1 și sunt eficiente si pentru încălzire până la -15 grade C.

Viitorul sună bine

Pentru 2020, Mit Clima își propune ca România să se mențină în top 3 al vânzărilor Hisense climatizare în Europa, vizând proiecte din zona comercială și industrială.

Pe lângă brandul Hisense, compania mai are în portofoliu alte două mărci puternice, cu notorietate pe piața din România – Mitsubishi Electric și Climaveneta. Printre cele mai importante proiecte MIT Clima se numără: restaurantele KFC, sediile Banca Transilvania, fabrica Coca-Cola, fabrica Continental, Parcul Industrial Sema Park, benzinăriile MOL sau magazinele Mega Image.

Cu o echipă de peste 30 de angajați și 100 de parteneri distribuitori la nivel național, MIT Clima este unul dintre principalii jucători pe piața HVAC din România.

***

Mai multe detalii pe www.hisense-climatizare.ro