Încep înscrierile pentru World Architecture Festival 2011
Pentru al doilea an consecutiv, igloo media este partener al World Architecture Festival şi vă recomandă să vă înscrieţi proiectele în competiţia internaţională care îşi va anunţa câştigătorii la Barcelona în această toamnă.
Premiile WAF, ce vor fi acordate pentru a patra oară în cadrul festivalului organizat între 2 şi 4 noiembrie reprezintă deja unul dintre momentele-cheie din calendarul lumii arhitecturii.
Proiectele pot fi înscrise în competiţie între 1 aprilie şi 30 iunie, pe siteul www.worldarchitecturefestival.com. Arhitecţii care doresc să participe cu mai multe proiecte se vor bucura să afle că, pentru fiecare lucrare înscrisă, au dreptul de a înscrie o a doua gratuit. Cititorii igloo pot beneficia de o reducere de 25% la taxa de înscriere, menţionând codul exclusiv pentru igloo media, MPEMAIL.
Anul trecut, peste 500 de proiecte, trimise de birouri din peste 55 de ţări, au participat la concurs. Acest lucru s-a datorat disponibilităţii arătate de organizatorii WAF de a accepta o mare varietate de participanţi, de la firme renumite la nivel mondial la mici birouri necunoscute în afara ţării de origine.
Candidaţii ale căror lucrări vor fi selectate anul acesta pentru faza a doua a competiţiei vor avea ocazia să îşi prezinte proiectele în faţa unui juriu internaţional format din Michael Sorkin (Michael Sorkin Studio, New York), Ben van Berkel (UNStudio, Amsterdam), Jo Noero (Noero Wolff Architects, Cape Town), Odile Decq (ODBC, Paris) şi Kongjian Yu (Turenscape, Beijing – câştigător la două categorii în cadrul ediţiilor anterioare ale WAF).
Premiile vor fi împărţite pe 3 categorii: Clădiri finalizate, Design structural şi Proiecte viitoare. Fiecare dintre acestea conţine, la rândul său, până la 15 subcategorii, menite să maximizeze şansele de participare pentru orice tipuri de candidaţi.
Pentru a vizualiza lista completă a categoriilor şi a afla mai multe informaţii referitoare la condiţiile de participare, vă invităm să consultaţi site-ul oficial al organizatorilor