fbpx

Pentru prima dată, în mai 2014, se va alege Ambasadorul Designului Românesc

Cu ocazia ediţiei de anul acesta a Romanian Design Week, Dizainăr organizează campania Ambasadorul Designului Românesc. Campania se desfăşoară în perioada 12 – 25 mai şi urmăreşte găsirea celei mai potrivite persoane care să reprezinte lumea designului românesc, atât în ţară, cât şi peste hotare, pe durata unui mandat de 1 an.

Designul românesc este prezent sub diferite forme în multe magazine şi galerii care contribuie la promovarea acestuia, iar Dizainăr este un proiect ambiţios care încearcă să fie mereu un pas în faţă şi să ridice ştacheta. Cu ocazia acestei campanii, vă propunem să ne deveniţi parteneri în încercarea noastră de a aduce designul românesc acolo unde-i este locul, în lumina reflectoarelor. Întocmai ca în politică, dacă publicul direct vizat îşi va exprima părerile, designul românesc se va dezvolta în direcţia dorită de acesta, fiind astfel mai bine reprezentat.

O dată cu responsabilitatea de a asigura o reprezentare corectă şi consecventă a tuturor vocilor din scena designului românesc, poziţia de Ambasador vine la pachet cu o serie de avantaje pe care le-am pus la cale împreună cu partenerii noştri. În primul rând, deţinătorul titlului de Ambasador al Designului Românesc va fi prezent la toate târgurile, expoziţiile şi festivalurile la care Dizainăr are acces prin intermediul parteneriatelor sale.

În al doilea rând, poziţia asigură o vizibilitate care va deveni cu atât mai relevantă şi mai puternică, cu cât planurile Ambasadorului pentru designul românesc sunt mai ambiţioase.

Mai multe detalii despre înscriere se găsesc la adresa www.ambassadorofdesign.com.

“Un cor sună bine doar dacă armonizezi toate vocile participante, or aceasta înseamnă că fiecare voce trebuie să se afle pe poziţia cea mai avantajoasă. Altiştii la altişti, sopranele la soprane, baritonii la locul lor şi tot aşa. Cam la fel ar trebui să stea lucrurile şi în scena designului românesc, fiecare voce acolo unde se aude cel mai bine.

Vocile designerilor deocamdată abia se organizează, iar corul nostru mai are un pic de străbătut până să sune complet armonic. Ne mândrim cu toţii cu diversitatea vocilor din design, dar ar fi încă şi mai puternice şi mai uşor de reţinut dacă ar fi mai armonizate. Desigur, această armonizare se realizează exclusiv cu participarea publicului. Din punctul nostru de vedere, ei sunt spaţiul public, ei sunt cei care decid că Ambasadorul trebuie să fie capabil să reprezinte nu doar o piaţă, ci o lume în care a activat, dar ale cărei orizonturi trebuie să le lărgească. De exemplu, dacă Ambasadorul vine din zona designului de produs, trebuie să se adapteze şi să înţeleagă rapid şi provocările designului grafic şi pe cele ale designului de modă sau de interior, ş.a.m.d.

Romanian Design Week ne-a oferit oportunitatea perfectă pentru a iniţia această acţiune mai amplă – alegerea Ambasadorul Designului Românesc. Le urăm succes tuturor candidaţilor!”, Mihnea Ghilduş, fondator Dizainăr

Publicul va avea la dispoziţie două tururi de scrutin în care poate vota Ambasadorul Designului Românesc. Primul tur de scrutin se va desfăşura online, între 16 şi 19 mai, pe www.ambassadorofdesign.com. Pe 21 mai, înainte de al doilea tur, va avea loc o dezbatere între primii trei candidaţi rămaşi în cursa pentru titlu. Al doilea tur de scrutin se va desfăşura la sediul Dizainăr, între 23 şi 24 mai, între orele 14.00-22.00.

Tag-uri:
Coșul de cumpărături
Nu exista produse în coș
Continuă cumpărăturile
0