Printoteca lansează concursul „Nest” – Create. Pitch. Grow!

nest_event-copy

Printoteca lansează „Nest”, concursul dedicat creativilor care vor să își lanseze un brand de textile imprimate. Câștigătorul primește prima sa colecție de haine, în valoare de 1000 de euro și toate resursele necesare pentru a putea să o aducă în atenția primilor clienți.  Mai exact, Printoteca oferă celei mai tari idei produse imprimate în valoare de 1000 de Euro, o săptămână de expunere și vânzare a produselor în cadrul unui Pop-up Shop la Printoteca Lipscani din Cartierul Creativ în perioada Romanian Design Week și sesiuni de mentorat, susținute atât de Printoteca cat și de partenerii săi, menite să ofere toate informațiile de care are nevoie un nou business.

Campania se desfășoară între 29 martie și 26 mai, iar aplicațiile pot fi trimise prin intermediul formularului de pe site-ul organizatorului până pe 25 aprilie. Informatii complete se pot găsi pe pagina oficială a competiției: www.printoteca.ro/the-nest

Competiția Nest aduce creativilor care doresc să își lanseze un brand de textile informații despre pașii de urmat atunci când te pregătești să începi o afacere și demontează mitul conform căruia e nevoie de bugete mari. Subliniază, de asemenea, importanța sustenabilității în domeniul textilelor și cât de important este pentru un brand să fie responsabil.

Nest unește comunitatea pentru a ajuta noi membri să crească, de aceea competiția se desfășoară împreună cu partenerii Cartierul Creativ, Romanian Fashion Council și Stanley Stella, ei fiind cei care se vor implica în procesul de jurizare alături de Printoteca.

Printoteca a reușit să devină locul de încredere pentru cei în căutarea unui #printbun pe textile premium. Printoteca de pe Lipscani, localizată în Cartierul Creativ, este primul pop-up shop de textile cu print pe loc și oferă artiștilor și brandurilor locale oportunitatea de a-și prezenta produsele offline, de a organiza evenimente și de a interacționa cu publicul lor.

Proiectul „Nest” are loc cu sprijinul brandului de textile premium Stanley/Stella, aflat în top 7 producători articole din bumbac organic din lume. Brandul are certificări de prestigiu din domeniul producției de textile precum GOTS, Fairwear Foundation sau 100% Vegan, oferit de către PETA, și promovează produse pentru industria fashion respectând principiile sustenabilității și responsabilității.

Totodată Nest are susținerea Romanian Fashion Council și Cartierul Creativ, inițiative ce au drept obiectiv promovarea antreprenorilor, artiștilor și designerilor autohtoni.

Romanian Fashion Council își propune să ofere creativilor la început de drum workshop-uri prin care să învețe lucruri noi sau să își perfecționeze abilitățile deja existente. Atelierele abordează teme precum bazele fashion design-ului, dezvoltarea unui produs sau pregătirea unui brand și a unei colecții de haine. Workshop-urile sunt susținute de profesioniști din diferite arii de expertiză, de la PR și marketing, până la publicații de fashion sau industrii auxiliare precum organizarea de evenimente.

Cartierul Creativ este o platformă anume făcută pentru a promova antreprenorii din industriile creative și artiștii și designerii în curs de afirmare. Doar o simplă privire pe hartă și o să-ți dai seama că e un origami al minților imaginative de azi și de mâine. A căror diversitate o poți observa în identitatea grafică a Cartierului, în acele forme geometrice ascuțite sau rotunjite colorate în roz, verde, negru și albastru, tot atâtea moduri caleidoscopice de a vedea viitorul Bucureștiului. Sau filtre care să-ți coloreze serile. Și în seria de pictograme care descompune tot ce are Cartierul mai interesant într-un joc de Lego pentru adulți care cred în Moș Creativ.