Termeni și Condiții

Compania care administrează site-ul www.igloo.ro este S.C. IGLOO MEDIA SRL, cu sediul social în Bucureşti, Sector 2, Sos. Stefan cel Mare, nr. 8, bl. 18B, sc.1, et.3, ap.7 si punct de lucru in Bucuresti, sector 5, Str. Ion Brezoianu, nr 4, et.1, ap.1, înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J40/12208/2002 şi având codul fiscal: RO 15046685.

PENTRU UTILIZAREA ACESTUI SITE ESTE NECESAR SĂ CITIŢI ŞI SĂ ACCEPTAŢI TERMENII ŞI CONDIŢIILE DE MAI JOS. UTILIZAREA ÎN CONTINUARE A ACESTUI SITE PRESUPUNE CĂ SUNTEŢI DE ACORD CU TERMENII ŞI CONDIŢIILE DE MAI JOS.

Igloo media SRL îşi rezervă dreptul de a schimba şi de a actualiza în orice moment conţinutul website-ului precum şi condiţiile de utilizare, fără nici un fel de notificare prealabilă.

1. DEFINITII

Utilizator  – orice persoana care viziteaza site-ul igloo.ro.

Client – persoana fizica / persoana juridica ce efectueaza o Comanda.

Produse si Servicii – orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si Servicii si sa faca plata acestora.

Vanzator – societatea Igloo Media S.R.L., avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO 15046685, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/12208/2002, cu capital social in valoare de 200 lei si cu sediul in Sos. Stefan cel Mare, nr. 8, bl.18B, sc.1 , et.3, ap. 7, sector 2, punct de lucru in Bucuresti, sector 5, Str. Brezoianu, nr.4, et.1, ap.1.

Contract – o Comanda confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele si Serviciile iar Clientul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse si Servicii.

Curier – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.

2. DREPTURI DE AUTOR

Întregul conţinut al site-ului, indiferent de natura lui (text, imagini, elemente grafice, software şi alte elemente similare), este proprietatea igloo.ro şi, după caz, a altor persoane. Folosirea conţinutului fără acordul Igloo Media sau al proprietarilor de drept este interzisă şi se pedepseşte conform legilor în vigoare.

3. INREGISTRAREA CA UTILIZATOR

Pentru crearea unui cont pe site-ul igloo.ro, Utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida. Igloo.ro poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca a utilizat informatii neconforme cu realitatea sau foloseste serviciile intr-un mod neconform cu uzantele normale.

4. PRETUL

Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.

Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului igloo.ro sunt exprimate in Lei si contin T.V.A., astfel: in ceea ce priveste cartile – T.V.A. in procent de 5%, in ceea ce priveste expeditia – T.V.A. in procent de 19%.

5. COMANDA

Pentru realizarea unei comenzi pe site-ul igloo.ro, utilizatorul trebuie sa acceseze butonul SHOP – Adauga in cos. Pentru finalizarea comenzii, utilizatorul trebuie sa acceseze buronul “finalizare comanda” si sa completeze detaliile legate de Comanda: nume, prenume, numele companiei, daca este cazul, adresa, oras, tara,email, telefon. Apoi trebuie sa bifeze modalitatea de plata: transfer bancar, plata prin card. Pentru incheierea comenzii se apasa butonul “trimite comanda. In contul de Utilizator, aceste setari vor fi retinute si folosite pentru fiecare Comanda cu un click. Aceste setari pot fi modificate oricand.

Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (Comanda intarziata, transmisa gresit etc).

igloo.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant igloo.ro sa il contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de catre Parti (e-mail/telefon) pentru confirmarea personala a Comenzii.

(Acest e-mail este doar o confirmare de primire a solicitării de comandă din partea dvs. Contractul dvs. de a cumpăra aceste produse nu este încheiat complet până când nu vom trimite un e-mail care vă anunță că produsele au fost expediate.)

igloo.ro poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista
obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:

  • esuarea / invalidarea tranzactiei online;
  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
  • date incomplete sau incorecte ale Clientului;
  • activitatea Clientului poate produce daune site-ului igloo.ro /partenerilor;
  • livrari consecutiv esuate;
  • alte motive obiective: in cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.

Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, igloo.ro nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.

In anumite situatii si pentru motive justificate, igloo.ro isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. In aceste situatii igloo.ro va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

Contractul se considera incheiat intre Client si igloo.ro in momentul primirii de catre Client de la igloo.ro, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Client nu poate fi livrat de catre Igloo.ro, ne obligam sa informam Clientul asupra acestui fapt si sa returnam in contul Clientului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 zile de la data la care Igloo.ro a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

6. FACTURARE – PLĂȚI

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Plata se poate face online prin transfer bancar sau card.

7. LIVRAREA

Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii Comenzii.

Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii Clientului, prin Curier sau ridicare personala (optiuni disponibile in pagina de finalizare a comenzii).

Pentru produsele care nu se afla in stoc, Clientul este de acord ca Igloo Media sa livreze un produs cu calitati si pret echivalente cu cele solicitate. Daca Clientul isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului in termen de 30 de zile de la primirea produselor, cheltuielile de returnare a produselor sunt in sarcina Igloo Media.

8. CONDITII DE LIVRARE

La solicitarea igloo.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.

In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.

Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.

In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.

Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.

Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre igloo.ro, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.

9. FORTA MAJORA

Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (total/partial) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului.

Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara pretinderea de daune-interese.

Forta majora va fi probata conform legii.

Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila.

Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict aparut intre igloo.ro si Clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se apeleaza la instantele romanesti competente de la domiciliul Clientului.

10. FRAUDA

Crearea de conturi multiple folosind astfel de adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Proprietarul site-ului igloo.ro isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.

Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor Clientilor igloo.ro, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor igloo.ro, deturnarea continutului livrarilor catre terti etc) vor fi pedepsite conform legii penale.

11. DISPOZITII FINALE

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Actualizat ianuarie 2017: Igloo Media SRL – igloo.ro.