fbpx

The Alternative School organizează #TalentBet pentru young creatives

The Alternative School organizează peste vară #TalentBet, un accelerator de carieră pentru tinerii creativi și strategi, de la agenții și de la client. Beneficii? O perspectivă mai largă asupra viitorului creativității, portofolii mai articulate, ghidaj profesional în carieră, experiențe culinare încântătoare, șansa de a se califica la competiții internaționale și un context în care creativi din medii diferite descoperă oameni noi.

Suporteri asumați ai specializărilor în industrie, cei de la Rogalski Damaschin oferă 6 burse pentru cele mai reușite portofolii.

 

Cei care se înscriu în program au acces, pe 28 iulie, la evenimentul The Future of Creativity, unde vor fi proiectate cele mai interesante campanii premiate la Cannes Lions 2022. Evenimentul decantează, alaturi de Alina Damaschin, Radu Pilat și Alex Teodorescu, jurații români la Cannes Lions, trendurile industriei de comunicare. Un slot special în contextul evenimentului e cu focus pe The Future of Money, prezentat de Nicoleta Deliu, Head of Communication, BCR.

 

Urmează, pe 16 august, în premieră pentru industrie, #PortfolioNight. Trei lideri ai industriei creative cu performante internaționale- Livia Fălcaru – ilustrator, Cătălin Dobre – CEE McCann, Cosmin Baba Director de Creație Oxygen, răspund întrebărilor și dau feedback, în public, pe cele mai reușite portofolii ale celor înscriși la #TalentBet. Ceilalți participanți în program primesc feedback individual, ca toți cei înscriși să-și poată rafina aplicațiile și să fie mai bine pregătiți pentru orice schimbare de carieră.

 

Încă 5 întâlniri cu speakeri valoroși, dublate de proiecții ale lucrărilor câștigătoare de la Cannes, fac focus pe topicuri relevante pentru viitorul industriei.

 

Cătălin Dobre, CEE Creative Director McCann vorbește pe 18 august (19h-21), despre cum se construiesc studiile de caz și despre arta de a comunica o idee cu impact. Participanții vor analiza aplicațiile de la Young Lions2022, atât din perspectiva ideii, cât și din cea a prezentării lor în board.

 

Pe 20 august, între 10 și 13, ilustratoarea Meri The Zu vorbește despre emoții și limbaje vizuale, iar Gabriel Eremia, Director de Marketing la Arctic, despre recent nominalizata campanie Forgotten, la Cannes.

 

Pe 23 august (19h-21), Cosmin Baba, Director de Creație Oxygen, va vorbi despre trenduri în comunicare și Andreea Calarasu, Senior Strategist, Jam Session, despre cum arată viitorul strategiei, în ecoul recent încheiatului festival al Leilor.

 

Davor Bruketa – Chairman la îndelung aplaudata Bruketa Zinic Grey și Nicholas Klein, Director de creație la Philipp und Keuntje, ambii premiați la Cannes, vor discuta pe 25 august, via zoom, despre tehnologie și creativitate. Pe același topic, dar cu exemple de nișă, vorbește și Madalina Pangrate, Industry Manager, Google Romania.

 

Pe durata programului, tinerii creativi vor aplica cele învățate în rezolvarea unui brief. Cea mai buna echipă se vă califica la competiția digitală de comunicare integrată de la Eurobest.  Cei de până în 23 de ani au, la rândul lor, acces la competiția pentru Roger Hatchuel Academy 2023.

 

Pentru că sunt cei mai implicați creativi în solicitarea de feedback-uri de la comunitate pe portofoliile lor, membrii grupului Romanian Graphic Designers au un discount. Astfel, pentru ei, participarea în program costa 220 E + vaț pentru o echipa sau 120 de E + vaț individual.

 

Mai multe detalii: win@canneslions.ro sau whatsapp: +40 7 44 10 50 15.

 

 

Coșul de cumpărături0
Nu exista produse în coș
Continuă cumpărăturile
0