fbpx

Design inovator de la Grohe

Colecţia unică de pere de duş lansată de Grohe a demonstrat prin premiile obţinute şi prin interesul deosebit acordat de către clienţi, succesul unui design inovator.

Cele trei modele care utilizează formele simple de inel, pastilă şi cerc – Icon, Eco şi Solo, formează colecţia unică de pere de duş – Rainshower®Next Generation.

Design inovator de la Grohe

După ce cu modelul Icon, GROHE a obţinut cea mai înaltă distincţie în design – red dot: best of the best – şi mai târziu o nominalizare la premiul pentru designul anului acordat de statul German, cele trei modele ale colecţiei Rainshower®Next Generation au fost în continuare premiate:

D&AD: Includerea în albumul anual

Cea mai importantă realizare este apariţia colecţiei Rainshower®Next Generation în renumita publicaţie anuală a premiilor D&AD (Design & Art Direction). Apariţia în album este decisă de un juriu internaţional pe baza criteriilor de originalitate, design, concept, dar nu în ultimul rând şi ale celor de calitate a produsului.

IDEA: De la o idee la un produs distins cu premii

IDSA – Industrial Designers Society of America premiază ideile inovatoare în cadrul IDEA – International Design Excellence Awards. Acordate anual de către IDSA, premiile sunt structurate pe diferite categorii din domeniul designului industrial modern, de la comunicaţii la activitaţi distractive sau de la design de interior pentru birouri la ambalajul produsului. În cadrul acestor premii GROHE a câştigat în anul 2010 medalia de bronz din partea IDSA pentru designul acestei colecţii.

I.D.: Design recunoscut

Publicaţia anuală de design I.D. Annual Design Review a oferit în 2010 colecţiei Rainshower®Next Generation premiul „Honorable Mention Winners„. În fiecare an un juriu internaţional format din designeri importanţi împreună cu echipa editorială a revistei realizează o selecţie a celor mai bune proiecte înscrise pentru a avea o imagine de ansamblu cât mai clară asupra evoluţiei designului.

Trei premii importante pentru o singură colecţie

„Faptul că duşurile Rainshower®Next Generation – Icon, Eco şi Solo – sunt atât de bine primite de către membrii juriului la cele mai diverse concursuri internaţionale de design este foarte motivant pentru echipa noastră”, spune Paul Flowers, Senior Vice President Design, GROHE AG. „Ele fac parte din colecţiile noastre moderne, care combină designul cu tehnologiile durabile şi cu funcţionalitatea maximă.”

Design inovator de la Grohe

Datorită interesului deosebit acordat de către clienţi modelului Icon, din cadrul colecţiei Rainshower®Next Generation, GROHE a decis să lanseze încă 6 variante de culori ale acestuia în cadrul colecţiei WaterColours premiată cu cea mai înaltă distincţie în design, RedDot Design Award.

Design inovator de la Grohe

Lansată în cadrul World Architecture Festival 2010, Barcelona, colecţia Rainshower®Icon NaturalColours se inspiră din paleta de culori organice a naturii.

Disponibile într-o paletă de şase nuanţe naturale cu nume expresive, cum ar fi Misty Slate şi Cloudy Limestone, colecţia NaturalColours este cea de-a 3-a generaţie Rainshower®Icon. În contrast cu tonurile vibrante ale colecţiei de mare succes WaterColours, cele şase culori noi vor capta atenţia celor care vor un decor calm sau sobru. Cu diferite tente estompate ale pietrelor naturale, colecţia reflectă cele mai populare opţiuni de materiale pentru finisarea sălii de baie.

Toate cele trei colecţii oferă tehnologia GROHE DreamSpray ®, care asigură o distribuţie perfect echilibrată a apei spre fiecare duză a duşului, în timp ce duzele cu SpeedClean previn acumularea de calcar asigurând un aspect curat. Pe lângă formele moderne şi culorile neobişnuite (verde-deschis şi alb sau culorile intense ale lui Icon), colecţia Rainshower®Next Generation oferă şi posibilitatea reducerii consumului de apă cu până la 40% prin intermediul funcţiei GROHE EcoButton.

Coșul de cumpărături
Nu exista produse în coș
Continuă cumpărăturile
0