fbpx


White November igloo

Gala Internetics 2014 va avea loc pe 12 noiembrie, la Halele Carol

Gala Internetics de anul acesta va avea loc pe 12 noiembrie, la Halele Carol, începând cu ora 19.30 și va fi prezentată de Cristian China Birta și George Buhnici.

Gala Internetics 2014 va avea loc pe 12 noiembrie, la Halele Carol

Festivitatea de premiere va avea loc anul acesta într-o locație specială, Halele Carol (Str. Constantin Istrati, nr. 1), unul dintre puținele spații industriale din București în care se dorește realizarea un proiect de reconversie prin cultură.  

Gala Internetics va fi prezentată de doi apropiați ai industriei de online: Cristian China-Birta și George Buhnici: Cristian China-Birta este blogger pe cristianchinabirta.ro şi antreprenor online, iar George Buhnici (buhnici.ro) este realizator iLikeIT.  

Evenimentul este susținut de Telekom România. Partenerii de anul acesta sunt: Grolsch, ABSOLUT și Siveco România. Gala de premiere Internetics va fi urmată de un afterparty Grolsch, care va avea loc în Energiea, începând cu ora 22.30. Mai multe detalii despre cum se pot achiziționa bilete pentru gala de premiere Internetics 2014 găsiți pe www.internetics.ro.  

Gala Internetics 2014 va avea loc pe 12 noiembrie, la Halele Carol

La festivitatea de premiere va fi prezent și Mark Jackson, Președintele Juriului Internetics de anul acesta și Chief Technology Catalyst EMEA la McCann Worldgroup. Acesta va susține în București și o prezentare specială despre “Tehnology for advertising”, care va avea loc pe 10 noiembrie, la Institute, the café, de la ora 17.30. Prezentarea se adresează agențiilor de publicitate și specialiștilor în marketing care își doresc să afle mai multe despre noutățile în tehnologie și aplicabilitatea lor în comunicare. Accesul este gratuit, în limita locurilor disponibile, iar cei interesați să participe trebuie să trimită un mail de înscriere pe adresa teodora.calin@institute.ro.

Competiția Internetics de anul acesta reunește 169 de lucrări, ȋnscrise de: Brandaffair, BrandFusion, BrandUp Interactive, BV McCann Erickson, Carat România & Mediafax Group, CarnationGroup part of POSSIBLE (alături de Geometry Global și Mediacom), Cohn and Jansen JWT,  Digital Star, FCB Bucharest, FourHooks & Noeland & Spoon Media & EPR, Frank Group, GAV (Generic Audiovizual) & Free Communication, Golin România, Happy Digital, Headverting & Bitstation, HIPPOS, iLeo, Interactions, Jazz Communication, Kaleidoscope Proximity,  Kiss FM, Kubis Interactive, Media Investment, Mobexpert Office, MRM Worldwide România, Next Advertising, Publicis Bucharest, Republika, Saatchi&Saatchi România, SENIORHYPER, Spoon, Starcom & The Practice, The Geeks, Tribal WorldWide România (alături de DDB România/OMD), V8 Interactive Advertising și WEBSTYLER (alături de GMP).

Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei.

Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.  

Coșul de cumpărături
Nu exista produse în coș
Continuă cumpărăturile
0