fbpx

Institute, the Magazine – spring issue

La începutul lunii aprilie a apărut numărul 5 al Institute, The Magazine, o revistă de comunicare, branding, design şi cultură. Planul pentru numărul acesta a fost unul simplu – să construiască, din idei, cuvinte, obiecte şi amintiri, portretul tânărului designer român: pe unde a studiat, ce ii place să facă, cum şi-a propus să crească, pe unde îşi caută muzele, cum defineşte şi cum simte succesul. Dosarul dedicat designului românesc adună poveşti din fashion, grafică, bijuterie şi design de produs şi prezintă 25 de tineri artişti care ies din paradigma consumeristă şi fac loc unui idealism simplu şi conştient, promotor al ideilor exemplare de design şi creaţie.

Institute, the Magazine – spring issue

Pentru a completa lista de argumente că viaţa e frumoasă şi că există pasiuni, întâlniri miraculoase şi oameni de bine, revista adună porţii de comunicare şi povesti din industriile creative: discuţii despre imagine, artă şi postproducţie de la fotografii Carioca, dezbateri şi opinii despre televiziune şi non-vedete de la specialiştii în comunicare Alina Sîmpetru şi Dan Petre, declaraţii de iubire pentru România de la şapte expaţi care au desfiinţat stereotipuri, istorii pe note muzicale şi acorduri stradivariene de la Alexandru Tomescu şi idei şi jocuri de creaţie de la Pum Lefebure, director de creaţie la Design Army.

Institute, the Magazine – spring issue

În plus: cinci live-uri pentru la vară, contaminări cu morbul nipon, lecturi accesorizate, un pahar de pantera roze, zâmbete şi poveşti dulci-amare de consum, o porţie dublă de teatru, spiţe, ghidoane şi butuci, meme-uri cu trollface şi Me Gusta şi poveşti de colecţionat despre viaţa de expat.

Institute, the Magazine – spring issue

“Pentru numărul de primavară, am aruncat un ochi curios şi odihnit de jur-imprejur şi am căutat avântul, determinarea, talentul, pasiunea şi frumosul. Le-am căutat cu suspiciune, pentru că le ducem dorul în fiecare zi, pentru că pare că îşi pierd locul şi îşi schimbă sensul, iar urâtul câştigă teren şi devine norma care se uită chiorâş la frumos, la decent, la bine.”

Redacţia Institute, The Magazine

Institute, the Magazine – spring issue

Din mai, revista va fi pusă în vânzare şi în reţeaua librăriilor Cărtureşti din Bucureşti şi din ţară şi pe http://librarie.carturesti.ro/.

Coșul de cumpărături0
Nu exista produse în coș
Continuă cumpărăturile
0