fbpx

ISH Frankfurt 2011

Pentru multă vreme, baia a rămas, în universul locuirii, un spaţiu strict funcţional, minimalist, însă cu o aplecare constantă către confort. Stilul dinamic al existenţei contemporane, balansând momentele de concentrare şi tensiune cu cele de relaxare, a condus însă, treptat, la redefinirea totală a acestui spaţiu, printr-o atenţie sporită acordată designului/esteticului, dar în egală măsură şi tehnologiei. Sub tema experienţelor unice pe care le poate oferi astăzi spaţiul băilor (şi nu numai) s-a desfăşurat în luna martie a acestui an cel mai important târg din domeniu – ISH Frankfurt. Companii din întreaga lume au avut ocazia de a-şi prezenta noile produse, impresionând prin expresivitate şi materialităţi.

Standul Grohe a dominat târgul prin amploare şi diversitate: compania germană a adus în atenţia publicului peste 350 de produse noi, într-o varietate copleşitoare de forme, culori şi texturi, încorporând ultimele tehnologii digitale.

ISH Frankfurt 2011

Noutatea absolută a fost reprezentată de Grohe Spa, o gamă de produse premium ce reprezintă promisiunea unei experienţe de neuitat în spaţiul propriilor locuinţe. Designul esenţializat, disponibil în trei stiluri – romb, pătrat şi curb (satisfăcând astfel o gamă variată de opţiuni estetice), contribuie la crearea unei atmosfere de bunăstare, lux şi relaxare.

ISH Frankfurt 2011

Personalizarea amenajării se poate face până în cele mai mici detalii: Grohe propune produse cu control mecanic sau digital, duşuri care se pot monta pe perete sau pe plafon, cu sunet sau cu lumini colorate, clapete pentru acţionarea rezervorului din piele, lemn sau sticlă etc. Dimensiunea holistă a noii game Grohe se dezvăluie prin crearea unei linii speciale de accesorii (loţiuni, săpunuri, lumânări parfumate, prosoape etc), care întregesc experienţa binefăcătoare şi relaxantă a băii.

ISH Frankfurt 2011

Ne-a atras în special atenţia linia Allure Gravity, ale cărei forme pătrate, precis şi puternic conturate, îşi pot găsi cu uşurinţă locul în cele mai moderne şi îndrăzneţe amenajări. Calităţile estetice ale produselor le completează cu succes pe cele funcţionale şi tehnice. Spre exemplu, unghiul de 7 grade al fantei robinetului asigură un spaţiu confortabil pentru spălarea mâinilor, tehnologia Grohe EcoJoy® permite reducerea consumului de apă, Grohe SilkMove® garantează mişcarea lină a mânerului (pe termen lung), iar Grohe StarLight® strălucirea îndelungată a finisajelor.

ISH Frankfurt 2011

Viziunea unei băi controlate digital este reprezentată prin linia de robinete Veris şi prin duşurile Rainshower® Solo, care au câştigat în acest an red dot award: best of the best. Acestea din urmă le oferă utilizatorilor avantajul de a seta temperatura apei din afara spaţiului de duş. Grohe TurboStat®, tehnologie disponibilă pentru gama digitală, constituie de asemenea o inovaţie tehnologică ce permite reacţia imediată la fluctuaţiile presiunii apei. Atât Digital Controller, cât şi Digital Diverter (prin care se poate opta ca apa să vină de sus, din lateral sau din duşul de mână) folosesc tehnologie wireless, deci pot fi amplasate oriunde în baie, pentru o flexibilitate maximă în amenajare.

Dintre numeroasele noutăţi prezentate la ISH am mai menţiona aici colecţia Grohe Rainshower® Natural, care propune celebrul şi ludicul duş într-o gamă de şase culori pale, naturale, în acord cu noile tendinţe în amenajările de interior, şi cele două sisteme pentru bucătărie Grohe Blue® (care permite obţinerea apei acidulate) şi Grohe Red® (care generează apă fierbinte ce poate fi folosită pentru ceaiuri, prepararea pastelor etc.).

ISH Frankfurt 2011

www.grohe.comwww.grohe.ro

www.ish.messefrankfurt.com

Bisazza Bagno, noua divizie a companiei italiene s-a lansat la ISH prin colecţia concepută de renumitul Jaime Hayon, ce cuprinde atât mobilier, cât şi duşuri, căzi, oglinzi şi sisteme de iluminat. Atmosfera glamour a anilor ‘30 este redefinită în piese elegante, cu forme feminine, influenţate şi de designul scandinav. Baia devine un spaţiu cu o identitate puternică, cu şarm şi stil. www.bisazzabagno.com

ISH Frankfurt 2011

Dornbracht a adus în atenţia publicului două colecţii de robinete şi accesorii pentru chiuvete, bideuri, duşuri şi băi: „Gentle”, semnată de arhitectul şi designerul italian Matteo Thun, întruchipează eleganţa în viaţa de zi cu zi, prin forme sinuoase, cultivate, într-un stil clasic, în timp ce „Deque”, sub coordonarea lui Michael Sieger, propune un design mai raţional, geometric, cu linii puternice şi esenţializate. www.dornbracht.com

ISH Frankfurt 2011

Armani şi Roca, ambii lideri mondiali în domeniile în care activează, şi-au alăturat experienţa pentru a crea un concept nou şi exclusivist pentru spaţiile de baie. Acesta se distinge ca un proiect complet integrat, care, în spiritul luxului şi al senzualităţii formelor, propune finisaje pentru pereţi şi pardoseală, sisteme de iluminat, mobilier şi accesorii pentru baie etc. Dintre noile produse, ne-a atras în special atenţia cada de baie In-Flow, creată Roca Innovation Lab. www.armaniroca.comwww.roca.com

ISH Frankfurt 2011

Toto, renumiţii japonezi, ce au intrat şi pe piaţa europeană acum 2 ani, şi-au prezentat noile produse sanitare, incluzând tehnologii inovative care se înscriu în filosofia de „curat şi eco”. Seriile NEOREST/LE au dobândit o imagine şi mai modernă prin integrarea bazinelor şi căzilor de duş produse din Luminist – o răşină translucidă, ale cărei calităţi texturale sunt potenţate de lumină. Acestora li se adaugă seria de robinete acţionate prin senzori. eu.toto.com

ISH Frankfurt 2011

Coșul de cumpărături0
Nu exista produse în coș
Continuă cumpărăturile
0