fbpx

Arhitecții și designerii sunt așteptați la The Future of Gaming

De ce gamingul are puterea de a deveni cea mai eficientă platformă media a momentului, așa cum s-au decantat concluziile celei mai recente ediții a Cannes Lions? Creativitatea românească în industria jocurilor video poate deveni un atribut contemporan al identității naționale? Dacă da, ce-am putem face în comunitate pentru a-l confirma? Toate sunt teme de regăsit la The Future of Gaming, evenimentul dedicat creativilor și executivilor din marketing, ce va avea loc pe 14 decembrie la Mindspace Victoriei, la inițiativa #TheAlternativeSchool și Good Game Industry.

Joc și arhitectură

 

Vă întrebați care-i legătura dintre universul gamingului și cel al arhitecturii / designului interior? Cele două discipline au multe în comun: în Age of Empires atmosfera medievală e dată exact de elementele arhitecturale, la fel și estetica distopică din Cyberpunk, unde Zaha Hadid sau Rem Koolhaas au servit de inspirație. Arhitecta Maria Elisa Navarro a fost implicată în producția Assassin’s Creed II, pentru ca elementele Florentei Renascentiste să fie respectate. În plus, există jocuri cu corespondent direct în universul arhitecturii și-al designului de interior, vezi Minecraft, Roblox ori Raft, unde Good Game Industry îi reprezintă în exclusivitate pe Gannicus, Ihatepink, Luca și Sinner, niște gamefluenceri pasionați, care împreună adună o comunitate de peste 3,5 milioane de urmăritori. La evenimentul despre viitorul industriei de Gaming, liderii companiei vor povesti inclusiv despre campania pentru Nvidia, unde Gannicus a recreat în Minecraft simboluri arhitectonice și identitare românești.

 

Organizatorii spun că talentul local exprimat în jocuri e o miză pe termen lung, și că designerii de interior și arhitecții sunt o comunitate pe care și-o doresc alături în demersurile lor de promovare a României creative dincolo de granițe. 

 

„Studiourile de arhitectură și design se pot alătura oricând procesului creativ din spatele unui joc. Ar fi foarte frumos să avem un joc românesc în care elementele arhitecturale și de design interior să fie proiectate de un birou autohton. Cei care rezonează la idee sunt așteptați la evenimentul din 14 decembrie. Cine știe ce colaborare inspirată pleacă de aici?”, a comentat Lorena Schadi, co-fondatoarea Good Game Industry.

 

Gamevertising – perspectiva internațională

 

Studii de caz premiate la Cannes vor deschide seara, în interpretarea Teodorei Migdalovici, ambasadoarea festivalului. Good Game Industry, agenția românească ce integrează impecabil mărcile în narativul jocurilor, va prezenta, la rându-i, cele mai recente studii de caz cu dublă calificare – creativitate și performanță. Împreună, organizatorii vor povesti nu doar despre ce-au construit, dar și despre planuri pentru industrie. 

 

Pe principiul „jocul e treabă serioasă”, în spiritul unei alianțe efervescente, brand manageri, arhitecți și designeri vor fi invitați să devină co-creatori ai unor campanii remarcabile, plecând de la o mantră critică: rezultate în business, consumatori fericiți, lucrări premiate la nivel internațional.

 

Gamevertising- perspectiva locală

 

„La eveniment, dincolo de informație valoroasă despre trenduri în creativitate via Cannes Lions, povestim despre performanțele locale ale Good Game Industry, agenția românească ce integrează cu succes de casă, din 2020, vibrația brandurilor în platforme de joc. Miza întâlnirii e stabilirea unei comunități cu deschidere internațională, mix de creativitate și rezultate în business. Fără  să promitem premii globale, le asumăm totuși ca pe un orizont de aspirație”, a declarat Teodora Migdalovici, fondatoarea The Alternative School și ambasadoare a creativității.

 

„În primii trei ani am făcut construcție și, împreună cu clienți de primă ligă, locali și internaționali, am creat campanii memorabile în brand building, în vânzări sau cu miză educativă. Avem resursele creative și de înțelegere profundă a mecanismelor din industria de gaming și, împreună cu cei peste 21 de creatori de conținut de gaming pe care-i reprezentăm, ne continuăm munca prin campanii expresive, mix de inteligență și emoție, încântătoare pentru audiențe, eficiente pentru clienți.” a declarat Lorena Schadi, Communication & Legal Architect, Good Game Industry.

 

Extra-info despre eveniment: https://thealternativeschool.com/404

 

Despre Good Game Industry:

 

*Management format din gameri veterani cu peste 10 ani de experiență în marketing

*Colaborări cu peste 30 de branduri din industriile FMCG, bancare, telecomunicații și IT

*Peste 60 de campanii și proiecte dedicate gamerilor din 2020 încoace

*Peste 2.000.000 de gameri accesați pe diferite platforme, de la Instagram la TikTok, YouTube sau Twitch, doar în campaniile din 2023

*Mai mult de 50 de KOLs și creatori de conținut implicați în campaniile din ultimele 10 luni

 

*21 de creatori de conținut de gaming, reprezentați exclusiv de Good Game Industry

*Profilul campaniilor: produs, vânzări sau brand awareness, ads, educaționale sau CSR

*Conținut de entertainment unic – livestream-uri, videos, turnee esports, lung-metraje.

*Proiecte esports:organizarea Ligilor Naționale pentru Ubisoft sau Riot Games, pentru jocuri precum Rainbow 6 sau Teamfight Tactics.

 

Despre The Alternative School:

 

*Mii de tineri creativi specializați în laboratoarele școlii, cu focus pe creativitate cu deschidere internațională.

*Sute de tineri specializați la festivalurile de clasă A: Cannes Lions, Eurobest, Dubai Lynx.

*Alumni care dețin în portofoliul lor toate medaliile relevante, când vine vorba despre competiții creative internaționale.

 

*18 ani de infuzie creativă la scara industriei, cu impact în schimbarea mentalității și reputației sale în mediile internaționale.

 

Pentru detalii legate de participare: 

 

Marina Totolan

Communication Architect

 0726702979

Pentru detalii legate de presă:

Irina Olteanu

Communication Architect

 win@thealternativeschool.com

Coșul de cumpărături0
Nu exista produse în coș
Continuă cumpărăturile
0