fbpx

GOODWINE, mai mult decât un târg de vinuri

În perioada 22 – 24 noiembrie va avea loc, la Romexpo, în pavilionul B1, cea de a 24-a ediție a GoodWine – Bucharest Wine Fair, cel mai longeviv târg de vinuri din România. Și la această ediție vizitatorii vor putea degusta gratuit sute de vinuri de la crame de top românești și din străinătate și vor putea descoperi noutățile propuse de organizatori.

Evenimentul este conceput atât pentru specialiștii din industria viniviticolă, cât și pentru publicul larg. Latura educațională a târgului va fi prezentă prin intermediul platformei Good Wine Academy care cuprinde, și la această ediție, module de inițiere pentru pasionații de vinuri. Aceste cursuri organizate în cadrul târgului de specialiștii invitați GoodWine cuprind informații despre trend-uri dar și date esențiale pentru înțelegerea domeniului fascinant al vinului.

„Cu fiecare ediție ne străduim să rafinăm GoodWine, să dezvăluim vizitatorilor cât mai mult din efortul și pasiunea aflate în spatele vinurilor de top. Începând cu ediția 23, din primăvară, am introdus ,,Social Area”, o zonă de activări dedicată experienței interactive cu vizitatorii (muzică live, lounge, activități reacreative), iar la ediția 24 lansăm un nou proiect de suflet – ,,GoodWine Friends”. Acesta se dorește a fi o comunitate a profesioniștilor din industria vitivinicolă, o platformă de comunicare rapidă si țintită, dar și un instrument de socializare în interiorul (comunității) industriei. De asemenea, am creat și ,,TechLounge”, care este o zonă dedicată profesioniștilor, unde vor avea loc prezentări pe teme de marketing și comunicare, în mod special despre digital și new media, dar și despre tehnologie și agricultura de precizie în contextul schimbărilor climatice. Am dezvoltat, de asemenea,  ,,GoodWine Academy”, pilonul educațional al proiectului, prin diversificarea cursurilor de inițiere. Această misiune educativă ne-am asumat-o de la ediția anterioară, în urma studierii nevoilor publicului, din ce în ce mai interesat de cultura vinului. La GoodWine îmbinăm tradiția cu inovația, alăturăm crame și soiuri cu tradiție cu viziuni și experiențe moderne ale producătorilor, având ca scop final atragerea de noi categorii de public”, a declarat CEO GoodWine, Andreea Păunescu.

GoodWine_ed23

În cadrul acestei noi ediții, organizatorii au rezervat un loc special spumantelor, spațiul Bubble Glam fiind o zonă dedicată mixologiei cu acestea. Vizitatatorii vor fi întâmpinați cu o Bibliotecă de Spumante, unde vor fi organizate degustări speciale, amfitrion al acestui proiect fiind Eduard Jakab, care va prezenta diferitele soiuri de struguri utilizate în producția de vinuri, metodele de vinificare, modul corect de servire și de pairing a spumantelor.

„Când este vorba de lifestyle, România adoptă trendurile internaționale. Este valabil și pentru spumante. Am depășit faza în care acest produs era consumat doar cu ocazia aniversărilor sau de Revelion. Spumantul și-a exstins zona de acțiune, de la vacanță și întâlniri romantice și până la mic dejun-uri opulente. Tot mai mulți producători români au introdus în portofoliu această licoare magică, iar la GoodWine veți descoperi o parte dintre acestea”, a declarat Diana Pavelescu, wine ambassador #VindinRomânia.

Cursurile GoodWine Academy au fost diversificate în ediția aceasta. Alături de Diana Pavelescu – Good Wine Ambassador, echipa de traineri a fost întregită de Simona Mardale (organizator WineMark – prima conferință internațională dedicată vinului din România), Silvia Palașcă (creator de conținut) și somelierul internațional, Eduard Jakab. Temele abordate sunt extrem de versatile, de la tehnologia de obținere a spumantelor la ce poate fi considerat un defect al vinului, o incursiune în lumea vinurilor dulci dar și un studiu comparativ cu 5 variante de vinuri obținute din același soi.

PROGRAM DE VIZITARE PENTRU PUBLIC:

Vineri, 22 noiembrie: 16:00 – 20:00
Sâmbătă, 23 noiembrie: 11:00 – 20:00
Duminică, 24 noiembrie: 11:00 – 20:00

Prețul unui bilet standard este de 35 de lei pentru vineri, iar pentru sâmbătă sau duminică prețul este de 49 de lei/zi/pers și include acces în zona de expoziție, food court, social area cu diferite activități și degustări gratuite, iar un abonament pentru cele 3 zile este 99 de lei.

Biletele pot fi achiziționate de pe www.iabilet.ro sau de pe www.iabilet.ro/retea, iar mai multe informații despre ofertele speciale, participanți, cursuri și alte activități conexe pot fi găsite pe www.goodwine.ro.

Partener media principal: Radio Guerilla
Parteneri media: Agro TV, Business24, Careers&Business, Femeia.ro, Femei în tendințe, Horeca Insight, Horeca, Igloo, I-Tour, Modern Buyer, Vin2.ro, Vulpescu.eu, Ziare.com.

Print

Coșul de cumpărături0
Nu exista produse în coș
Continuă cumpărăturile
0