fbpx


White November igloo

Juriul Internetics 2014

Juriul Internetics 2014 reuneşte 26 de specialişti în marketing online și este condus de Mark Jackson – Chief Technology Catalyst EMEA at McCann Worldgroup.

“Piața din România s-a devoltat foarte mult în ultimii ani prin metode inovatoare de comunicare și creativitate și sunt cu adevarat entuziasmat să jurizez, alături de colegii mei, cele mai bune lucrări de online din 2014”, a declarat Mark Jackson, specialist în dezvoltarea tehnologică.

Juriul Internetics 2014

este format din: Adela Avram- Marketing Manager Wrigley, Adrian Enculescu-Digital Marketing Manager BRD, Alin Zăinescu- Online Communication Consultant, Alma Dinu- Senior Brand Manager, Personal Care Category – Unilever South Central Europe, Andrei Lăscuț- Brand Manager Grolsch- Ursus Breweries, Andrei Ștefan- Sr. Online Conversion Expert -Telekom România, Crina Tenovici- Head of data and b2b communication Orange, Dan Bulucea- Country Manager Google România, Doru Rusănescu- Incubator Operational Manager Central-South Europe Coca-Cola România, Elena Apostol- Marketing & Communication Manager SEAT, Emilia Brânzan- Head of Online Marketing LIDL România, Gabriela Terchila- Digital Marketing Manager Nestlé, Iulian Sîrbu- Business Development Director Mediafax Group, Laura Barbu- Brand & Marketing Communication Director Vodafone, Liliana Stănculeț- Corporate Brand Manager OMV Petrom, Lucian Nistoroiu- Online Brand Manager Doncafé, Mădălina Cazamir- Specialist Online Senior BCR, Mihaela Mureșan- Deputy Marketing Manager IKEA South East Europe, Raluca Alexandrescu- Brand & Communication Marketing Manager Mega Image, Robert Anghel – Digital Marketing Manager ING România, Robert Popescu – Digital Development Manager IMG, Ruxandra Mocanu- Marketing Manager Discovery Networks CEEMEA, Sergiu Gruiță- South East Europe Media Leader Procter&Gamble , Simona Negoiță- Marketing Communication Manager Opel și Victor Kapra- Independent Online Consultant and Freelancer Journalist.    

Membrii juriului Internetics vor urmări o serie de criterii, precum: conceptul şi strategia, integrarea în strategia de comunicare a brandului, eficienţa, design-ul, interactivitatea sau conţinutul.                    

Competiţia este deschisă agenţiilor şi diviziilor de online, dar şi companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai lucrărilor. Lucrările pot fi înscrise în competiție până pe 14 octombrie 2014, online, prin completarea formularului disponibil pe www.internetics.ro.  

Ediția din 2014 are o structură nouă, adaptată la piața online, care este în continuă transformare și dezvoltare. Structura competiției anticipează și încurajează trendurile în comunicarea online, ținând cont de noile tehnologii apărute, dar și de tipurile de activări realizate de branduri și de direcțiile de comunicare preferate de acestea. Astfel, participanții au la dispoziție 7 categorii mari de concurs, care sunt împartite la rândul lor în mai multe secțiuni: Culture, Communities, Web, Social Media, Mobile, Digital Brand Experience și Interactive Campaigns.  

Agenția cu cele mai multe puncte obținute în competiție va câștiga titlul de Agenția Anului, iar organizatorii și juriul vor acorda și câteva premii speciale, astfel: Best Use of Technology, Most Creative Client of the Year și Best Newcomer.   Competiția aduce si alte schimbări privind premiile acordate, sistemul de punctare și criteriile de jurizare.  

Pentru mai multe informaţii despre structura competiţiei şi despre juriul de anul acesta, puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.    

Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei.   Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.  

The Institute este fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine şi Noaptea Agenţiilor, organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*RO şi ADC*RO Awards.

Tag-uri:
Coșul de cumpărături
Nu exista produse în coș
Continuă cumpărăturile
0