fbpx

Prezentarea spectaculoasă a mărcilor AXOR și hansgrohe a stârnit reacții pozitive

În cadrul ISH 2017, cel mai mare târg internațional în domeniul articolelor sanitare, de încălzire și aer condiționat, Grupul Hansgrohe a prezentat cu success cele două mărci ale sale: AXOR și hansgrohe.

Copyright: Hansgrohe SE / Braxart

Copyright: Hansgrohe SE / Braxart

Grupul Hansgrohe, cu marcile AXOR si hansgrohe, este foarte multumit de rezultatele obtinute la ISH 2017. Expunand peste 500 de produse noi, cele doua marci ale producatorului german, specializat in bai si bucatarii, au generat un foc de artificii din punct de vedere al inovatiilor prezentate in cadrul targului. In timpul celor 5 zile, aproape 61.000 de vizitatori ai standului cu o suprafata de 2.000 mp, au avut ocazia sa se convinga de varietatea inovatiilor, calitatea produselor si designul deosebit al produselor Hansgrohe. Uimitoarele ecrane cu LED, amplasate pe toata fatada standului, au fost de un real impact, generand dorinta vizitatorilor de a descoperi ce se afla in spatele acestei imagini impresionante.

hansgrohe_booth_ish2017_ax hansgrohe_booth_ish2017_bikeImagini impresionante ale proiectului de sponsorizare BORA-hansgrohe si ale lumii inedited create de marcile AXOR si hansgrohe: 200 metri patrati de ecrane cu led-uri au scos in evidenta standul Grupului Hansgrohe

Cele doua marci AXOR si hansgrohe au fost prezentate distinct, respectand noua imagine a fiecarei marci, dar au fost integrate perfect in designul specific standului. AXOR a atras atentia asupra sistemelor de dus si bateriilor dedicate bailor si bucatariilor luxoase, cu o atmosfera stralucitoare, dar discreta si intunecata in acelasi timp, si cu sloganul: “Form Follows Perfection

hansgroherainselect_ish17Modulul de comanda hansgrohe RainSelect dedicat dusului a primit premiul “Bathroom Comfort for Generations” acordat de German Central Association for Sanitation, Heating and Air Conditioning (ZVSHK).

Cu bateriile, dusurile si noile solutii pentru bucatarie, marca hansgrohe, a transformat noul sloganul ”Meet the beauty of water” intr-o experienta unica si tangibila. “ISH 2017 a constituit platforma ideala pentru prezentarea celor doua marci consacrate, AXOR si hansgrohe, si a inovatiilor pe care le inglobeaza, unui public cunoscator si global” a spus Thorsten Klapproth, Presedintele Comitetului Executiv. “Suntem foarte incantati de reactia pozitiva a specialistilor din domeniu si a consumatorilor finali, dar si de numeroasele premii importante pe care le-am primit. Acestea reconfirma strategia noastra de a adauga valoare prin noile produse dedicate bailor si bucatariilor, in timp ce transformam utilizarea apei intr-o experienta senzoriala, emotionala.

axor_uno_ish17

axor_mixers_ish17

AXOR a atras atentia asupra sistemelor de dus si bateriilor dedicate bailor si bucatariilor luxoase, cu o atmosfera stralucitoare, dar discreta si intunecata in acelasi timp, si cu sloganul: “Form Follows Perfection“. Noua colectie de baterii AXOR (sus centru) a impresionat prin purism si cele 3 tipuri de manere disponibile. Zero si Select au primit “if gold award” chiar inainde de deschiderea ISH.

In cadrul forumului Pop Up My Bathroom, dedicat ultimelor tendinte in amenajare, AXOR a prezentat solutii si idei pentru industria hoteliera precum personalizarea bailor de hotel, ”smart hotel rooms”, conceptul “bathroom sharing”.

Premii prin inovatie

O ploaie de premii a confirmat succesul produselor inovatoare Hansgrohe, inainte si dupa targ: Versiunile Zero si Select ale noii colectii de baterii AXOR UNO au fost distinse cu ravnitul premiu international “iF gold award”, la ceremonia desfasurata pe 10 martie la Munchen. Cu brandurile AXOR si hansgrohe, Grupul Hansgrohe a primit in total noua premii, clasandu-se pe locul 6 in clasamentul “2017 iF”. Asta face din Grupul Hansgrohe cea mai bine clasata companie germana si cel mai bine clasat producator din industria sanitara, depasind alte 2000 de companii listate precum Audi, BMW sau Apple. ZVSHK (Asociatia Germana din Industria Sanitarara, De incalzire si Aer Conditionat) a premiat “Modulul de comanda hansgrohe RainSelect” cu premiul “Bathroom Comfort for Generations” Datorita dimensiunii generoase a butoanelor, “Modulul de comanda hansgrohe RainSelect” face extrem de usor de utilizat sistemul de dus wellness, multi-jet. Cititorii revistei Si-Informationen, au desemnat “Modulul de comanda pentru dus AXOR ONE”, creat in colaborare cu designerii Barber & Osgerby castigatorul premiului “Best of SHK Award”.

hansgrohesinkcombi_ish17_01

hansgrohesinkcombi_ish17

Vizitatorii s-au bucurat de experienta testarii produselor functionale din zona de bucatarie, unde au fost prezentate noile chiuvete hansgrohe in combinatie cu bateriile de bucatarie. Zona tehnica (dreapta sus), unde specialistii Hansgrohe au oferit orice informatie privind montajul si aspectele tehnice ale produselor, a inregistrat un succes real.

Nu doar designul, dar si calitatea produselor AXOR si hansgrohe a fost recunoscuta la ISH. TÜV Süd a certificat conformitatea noilor chiuvete hansgrohe, produse din otel inoxidabil. Prin lansarea acestei noi game de produse, Grupul Hansgrohe isi extinde solutiile de amenajare a bucatariei, indreptandu-se incet spre acoperirea cu solutii integrale a circuitul apei in gospodarie. Organizatia independenta de testare, inspectie si certificare, KIWA, a acordat “Swedish Type Approval” pentru 241 de produse, alte 900 fiind pe punctul de a finaliza procesul de acreditare. Acestea in conditiile in care normele de utilizare a apei potabile din Suedia, sunt cele mai restrictive pe plan mondial.

axor_showers_ish17_02

AXOR ShowerHeaven 1200 / 300 4 jet a impresionat cu solutia PowderRain, o solutie absolut noua, foarte fina, de tipul spray, fiind rezultatul multor ani de cercetare si dedicare pentru gasirea unor solutii unice de utilizarea a acestei pretioase resurse: APA.

Sarbatorim succesul marcilor

Alaturi de clienti si de partenerii de afaceri, Grupul Hansgrohe a sarbatorit de doua ori reusita prezentei la ISH. Debutul in calitate de sponsor al unei echipe profesioniste de ciclism a fost sarbatorit prin organizarea unei intreceri pe un circuit de ciclism simulat, premiul oferit castigaturului fiind un sistem de dus hansgrohe. Emanuel Buchmann, campion in 2015 al “German Road Race”, castigator in 2016 al celei de-a 8-a etape a Turului Frantei si actualmente membru al echipei profesioniste de ciclism BORA-hansgrohe, a fost gazda acestei competitii, dand participantilor sfaturi valoroase inainte de inceperea cursei.

AXOR a dedicat o seara perfectiunii in design si muzica cu un show extraordinar sustinut de pianistul Joja Wendt si invitatii sai. Participarea partenerilor de afaceri, prin reactia extraordinara, dans si atmosfera creata, a garantat succesul serii.

 

Tag-uri:
Coșul de cumpărături0
Nu exista produse în coș
Continuă cumpărăturile
0